050511 - nyp mig i armen

Det känns som att jag lever i en dröm just nu. Kan inte riktigt avgöra om det är mardröm eller en bra dröm. Vi pyntade Handels korridorer jätte fint i dag till studenten. Studenten som bara är en månad bort ungefär. Kom ihåg när vi gick i ettan och pratade om när det var vår tur men att det var långt kvar tills dess. Nu är vi snart där och tiden har verkligen flygit iväg. Jag vill inte bli vuxen. Jag vill såklart ta studenten och allt sånt kul men sen kan jag komma tillbaka till HP08 i höst igen. Känner mig så osäker på allt nu inför framtiden. Vet inte om jag ens orkar sätta igång och plugga direkt som varit en självklarhet innan..
Testat mina klänningar och sånt idag och försökt klura vilken jag ska ha när. Testade även studentmössan, sitter jue så jävla fint men sanningen är den att jag höll på att börja gråta. Allt kommer så plötsligt känns det som. Känns som det inte var länge sen jag inte kunde gå på stan utan att hålla mamma i handen. Nu måste jag släppa taget och klara stå på egna ben. Dags att vakna nu Emma och inse, detta är din verklighet.
Men jag kan ändå säga att på student dagen kommer jag vara så in i bomben stolt över mig själv, klarat 13 år i skolan!

puh..
En annan overklig sak men en så underbar dröm upplevelse! VÅR RESA TILL TURKIET ÄR BETALD! Jag ska äntligen få åka på min första solsemester! Och med fina vänner, jag gillar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0