Hej hej sommar!

Har allt haft en riktigt bra dag! Började dagen vid 9 med att jag käkade frukost och fixade lite så. Omkring tio satte jag mig på cyklen mot Hestra. Vilket är ungefär 3,5 mil dit, och jag klararde det! Wohoo haha. Gick bra och var inte så jobbigt som jag trodde, bara sista milen och Idas mördar backe som var jobbig haha.
Kom till Ida ganska exakt 2 timmar senare, tog en snabb dusch och sen åkte vi ut till Hätte. Möte upp några från klassen och låg och hade det bra i solen några timmar. Och nu ser jag ut som en kräfta haha. Glad att jag smörjde in ansiktet ganska bra i alla fall! Men axlar och rygg svider det lagom gott om..

När jag cyklade fick jag ett samtal från mitt jobb. Halv 7 ska jag vara där i mon. Mm kul.. Ska lära mig att öppna och räkna kassan oså. Tror jag sagt det innan men jag ska jobba på Konsum i sommar då.
När det är klart ska jag hem och fixa mig lite inför kanervalen, mamma skjutsar in mig till Tranås och jag blir kvar där hela dan.
Är så enormt taggad, kommer bli bra detta hihi.
Efter kanervalen åker jag hem till Alice en stund, fixar oss och gör oss redo för kvällen på statt! Ni hör jue själva? Kan jue bara bli kul ;D

men om jag ska orka är det bästa jag sover snart hehehe. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0