Händer då alltid oss

Ja herregud. Igår kom det första: Ikväll ska vi ut och du är taggad från Sofie. En timme senare var jag klar och satt i bilen på väg till Ida, hämtade upp henne och vidare till Tranås och hämtade upp Natali. Vi drar oss till Sofie, byter bil och efter lite om och men är vi ute på vägarna! Det var premiär för Måndagsklubben i Motala, helt okej kväll där.
På vägen hem ska det jue såklart alltid hända nåt med oss när vi är mot Linköpingshålet. Ja, vi kör fel. Eller jag kör fel men ingen stoppar mig så jag går på mitt lokalsinne, rekommenderars inte haha. Men det räcker inte med att vi inte vet vart vi är utan för lite extra spänning så har vi knappt någon bensin kvar. Haha ska inte gå in på några detaljer så men tack för Jennifers GPS kom vi till Mjölby och fick äntligen äta oss mätta på Donken och tanka. Sjukt gott, var så äckligt hungrig!
Sen var det bara till att skjutsa hem alla och vid halv sex i morse var även jag hemma. Helt klart en till historia för barnbarnen.

Nu ska jag snart till tandläkaren, men sjukt trött tjej! Mitt jobb ringer vid 10 och väcker mig och frågar om jag kan jobba en söndag i juli. Visst visst säger jag typ lite i sömnen. Somnar nästan precis om då dom ringer igen för att byta tid. Där efter kom mamma och då var det omöjligt att somna om igen. Plus min trötthet har jag äckligt ont i halsen efter allt skrikande denna veckan.

Men livet leker, efter tandläkaren åker jag till Olivia och myser hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0