170611

Just nu skulle jag bra gärna vilja vara i Turkiet och bara ha det skönt. Tror jag nästan får magrutor så mycket som jag hostar. Den har även hållt mig vaken större delar av natten så är hyfsat trött. Trött på mina föräldrar är jag dessutom också. Inget kan de säga och ingen framförhållning, men det ska minsann jag ha hela tiden. Min pappa bokar en tid för att laga bilen vid halv tio i morse när han vet att ingen i familjen kan. Så han tvingar mig som är sjuk så jag kan egentligen inte heller. Så han säger typ sex i morse när han ser hur dåligt jag mår att jag kan ringa vid halv nio till honom om jag inte orkar så får han lösa det. Jag ringer och jo tror ni inte han bestämmt träff med någon som skulle köpa nåt då. Så han kan jue såklart inte då. Tack för den pappa! Det skulle ta en timme, jag satt TVÅ timmar och bara väntade på den där jävla bilen. Kära tider. Inte på humör någonstans.

Sen tycker alla i min familj att jag är ful. Färgat håret och att de inte tycker det är snyggt ska de självklart berätta!

Ta mig till Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0