Spa vistelse

Har haft det hur bra som helst med Ida på Ronneby brunns spa.
Vi åkte lite efter 11 igår från skolan mot Ronneby. GPS:en hjälpte oss fint och vi kom fram några timmar senare, ungefär halv 3.
Gjorde om hemma lite sen bytte om till träningskläder och körde på gymmet där. Välförtjända efter ett träningspass drar vi oss mot spa avdelningen. Hur skönt som helst! Satt ute i en varm badtunna med minusgrader i luften och jättevarmt vatten, super skönt.
Efter några timmar där gick vi och fixade oss för middagen på hotellet.
Kvällens meny var:
Förrätt: Parmaskinkrulle med rostad paprika
Huvudrätt: Helstekt fläskfilé med kantarellsås och rostad potatis
Efterrätt: Bärruta med grädde
Ida och jag var verkligen jätte hungriga, inte ätit något sen halv 11 i skolan typ, så när förätten kom in var vi skit rädda att vi inte skulle bli mätta för det var skit lite. Nära på och fråga servitören efter närmaste pizzeria, haha. Nä men när efterrätten blivit uppäten var vi mätta och go som tur var, lyckad middag och mycket god.
Efteråt gick vi upp mot vårat rum och satte oss med lite vin och snackade ett tag. Båda var sjukt trötta efter att kört så långt och varit så avslappnade i spat haha så blev en tidig kväll emot vad vi brukar va uppe och tjöta.
Vaknade omkring 9-halv 10 och drog på oss lite kläder för en god hotellfrukost!
Klockan 11 hade vi våran spabehandlig inbokad. Åhh det var så hilma skönt. Ville inte att det skulle ta slut hihi. Absolut något jag kan tänka mig igen. Gick en sväng till spa avdelningen innan vi gick till rummet, packade och checkade ut.









vill redan tillbaks..

Kvällen spenderas hemma. Känner mig tråkig när jag har vit månad, haha. Men nästa helg, wohoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0