Studera på studiedag

Studiedag idag. Väldigt skönt och välbehövligt. Känner att dagen har varit ganska givande och jag har gjort något av den. Satt ett tag och försökte söka praktik och sommarjobb. Dock inget resultat men jag försökte i alla fall.
Jag har pluggat. Studiedag jue så då måste man la studera lite. Gjort lite på företagsekoniomin, läst några häfte till religionen och läst lite till provet som är på torsdag. Fick även till ett träningspass här hemma, crosstraninern 30 min och cykel ungefär samma.
När mamma kom efter jobbet var hon jätte trött och hängig så vi hjälptes åt att göra maten som vi just ätit hela familjen :)

Känns som jag har mer att ta tag i idag men det får vänta. Nu ska jag in i en låsas värld. Där jag kan skapa min värld till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0