Shoppa två dagar. Jag trivs!

Hade jue svårt att somna ni vet. Runt klockan 4 somnade jag (!!) Men bara upp och hoppa vid halv åtta och börja fixa sig lite lugnt. Mamma och jag åker ner till Aneby till mitt tåg. Nartuligtvis är det inställt. Så min snälla mamma skjutsar mig till Tranås där jag möter upp Julia och Ida. Vi tar oss till Linköping och går och strossar i lite affärer innan Subway. Hur mätta som helst fortsätter vi. Fick en del inköp men inte så mycket som det brukar, hehe. Köpte en ring, ett vanligt linne, hittade en kavaj och ett par träningsskor. Jag har gått och tänkt köpa ett par jätte länge men känt att jag inte vill betala 500-700 för ett par skor.. Så hittar jag exakt ett par såna jag tänkte mig på skopunkten för 149:- Wohoo! haha. Kanske inte är så bra då men vi får se hur länge dom håller ;)
Var även inne på den omtalade affären Circus sale i Tranås! Hittade en body och en T-shirt! Helt sjukt, 40 kronor för båda dom!

Efteråt åkte vi hem till Ida och drack varm chockladmjölk. Alla tre var med rätt trött så lite oseriös stämning bland oss ;) Mina dömhövun <3

Idag blir det minsann mer shopping! Följer med min mor till doktorn i Jönköping. Förmodligen brinner det bort yttligare lite pengar..

haha vad är grejen med att jag fick dubbelt så många besökare på en dag försten? Var mina "försöka-sovinlägg" så roliga? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0