Över Linköping vilar det en förbannelse...

Herregud vilken natt jag haft.. Kan ta det från början. Jag, Ida, Sofie och Jennifer åkte och kollade på bio i Linköping. Kollade på filmen Easy A, en ganska rolig film men lite B faktiskt. Efteråt tänkte vi satsa på en utgång, började med förfest hos några killar Jennifer kände, sen vidare mot stan. Blev Platå för kvällen, helt sjukt att så många är ute en torsdag egentligen men det var hur mycket som helst faktiskt! Där inne och när vi väl dansade var det kul :) Men vi var lite sega allt så ungefär halv 2 tänkte vi åka hem så vi gick till parkeringshuset där bilen stod. Grindar för ingången? :o Vänta grindar för utgången också? :o Paniken var nära och vi insåg att vi inte skulle få ut bilen förens klockan 6 på morgonen då dom öppnar igen. Det parkeringshuset har alltid varit öppet dygnet runt förut? :s
Var bara att sätta sig på en grill och käka lite, stannade där till tjugo i fyra då de stängde. Gick runt på stan till 4 ungefär och träffa på en jätte skum kille!! Efter det hittade vi en bakgård med en trapppa ner till en källare där vi satt och skrattade och hade oss för att hålla värmen uppe ;) haha. Typ lite efter 5 gick vi mot stan igen och såg en brevbärare gå in i en trappuppgång, fångade dörren när han gick ut och satt där och värmde oss lite. Tiden gick fort och äntligen blev klockan 6 och vi fick springa till bilen och åka hem! Det var lycka :D
Jag kände mig konstigt nog ganska pigg så valde att köra hem sen.. Kom i säng ungefär halv 9 i morse.. Sov till kvart i 4 i dag, hopp hela dagen förstörd..
Hade planerat att åka in till Tranås på 18-års fest men min kropp är inte som den ska efter i natt.. Så får vara hemma :( men orkar inget annat heller.
Har jätte roligt liv och kollar på Let's dance ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0