Ni festar, jag tränar

Jag har mega tråkigt! Har haft det i princip hela dagen. Men ska snart dra mig mot Tranås. Medan alla andra är ut och festar så tränar jag! Jag går in för mitt nyårslöfte ;) Duktigt där av mig, Sofie och Natali som jag har med mig ikväll!
Men kan inte påstå att jag är super pepp.. Var jätte taggad innan men jue mer jag väntat jue mer opepp har jag blivit. Ont i magen och allmänt seg. Men får la köra lite lugnt. Måste jue tänka på att jag varit sjuk också :)

Ha en bra kväll! Dansa för mig med ni som ska ut!! ;D

Kommentarer
Postat av: Sanne

Aww.. det gör det faktsikt. Kom gärna förbi och hälsa någon dag :) om det inte är för jobbigt med murre bara :)

2011-01-06 @ 15:12:49
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0