Ni får en lista

Försöker göra mig trött.. Sorgligt nog gör jag nog bara er trötta, haha!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick 40 spän av en full kille haha
Vad gjorde du kl 08 imorse: Söööv! :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Borstade tänderna
Det sista du sa högt: Godnatt. Nejdå
Det senaste någon sa till dig: Godnatt, nu lägger du dig inte för sent..
Vad har du druckit idag: Vatten och apelsinmer
Vad var det senaste du åt: Lax
Vad var det senaste du köpte: Hmm måste varit en drink på statt? haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och snöigt! Kallt framför allt..
Godaste glassmaken: Vanilg :) och piggilin på pinnglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: För andra kanske men inte för mig haha
Sover du tungt: Nja ibland
Drömmer du mardrömmar: Kan hända
Trivs du med ditt jobb: har inget..
Favoritklädsel: Typ svarta byxor någon t-shirt eller skjorta
Favoritlåt just nu: Oja många,många! Men kan säga Stand by me
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Tänken på att få lämna askeryd lite i mon..
Vad ska du göra härnäst: Slår la på en film innan jag lyckas somna
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: irriterad på min hals och att jag inte är trött
Favoritgodis: Choklad :)
Kläder just nu: Min london t-shirt och trosor
Sommarplaner:? Ta studenten, resa och förhoppningsvis jobba och leva livet!
Hur många kuddar sover du med: Har tre men ligger bara på en
Spelar du något instrument: nej, men önskar man kunde :/
Morgon eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att dom jag tycker om har det bra och får vara friska :) och typ lyckas med saker jag ger mig in i
Är du kittlig: mycket :o
Snarkar du: när jag är förkyld kan jag göra det men inte annars tror jag.. ingen som påstått när jag varit frisk i alla fall :p Dock pratar jag i sömnen :) haha
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Kackerlackor! Som tur ser man inte dom så ofta hehe
Längtar du mest efter just nu: Få komma bort till värme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0