Jobba på sommarkroppen 2011 (hahaha)

Kände ett behov av att ställa klockan idag så jag inte skulle sova till typ 1-2 eller nåt! Känner att jag missat så mycket av lovet redan genom att va sjuk så ska la inte sova bort resten, visst? ;-)
När jag vaknade ställde jag mig lite på crosstrainen, ska jue bli ett bra träningsår för mig med början nu eftersom jag varit sjuk.. Är fortfarande inte helt 100 % bra men orkar inte ligga inne längre.
Det enda som jag bestämt idag är att jag ska försöka ta mig till tranås och träna med Sofie :) Ska försöka få lite färg på kroppen också, länge sen nu...
Resten av dagen får vi se lite! Nu ska jag i alla fall sätta på min serie som jag köpte igår. Ebba och Didrik var det föresten :) haha minns ni dom? Jag kollade på första cd:n igår och jag dog av garv i pricip hela tiden, såå söta!

man måste ha lite barnasinne kvar ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att någon kolla på ebba och didrik ;)

2011-06-04 @ 14:08:58
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0