Grattis till mormor!

Idag fyller min lilla mormor år :) Så jag har haft släktträff typ hemma hos min morbror och firat henne. Haha halv gillar släkt middagar lite sådär.. Alla verkligen alla frågar en "aha vad ska du göra nu efter skolan då" Nä alltså jag vet inte riktigt svarar jag.. "Men något måste du la funderat på?" Det har jag hört ungefär 25543 gånger idag! Är man inte redan stressad över sitt liv så blir man det jue..
Annars så har jag en svenska läxa som är halv gjord. Ska göra den klar snart. Och mitt humör gick just till botten. + att jag fick jätte ont i magen. Världen är inte på min sida helt enkelt

Kommentarer
Postat av: jessica

söt:) känner igen mig precis när du skrev de där med släkten.. hatar sånt! man känner sig så misslyckad:( du är bäst:D pusss

2011-01-24 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0