Bastukväll

Blev ingen bio igår då nej som ni kanske förstod. Men vi tyckte att vi kunde göra något annat! Så vi fixade en lite spakväll hemma hos Ida :) Bastade, hade ansiktsmask, massage, åt fruktsallad och hade det bra tillsammans!
Blev lite rehabilitering, perfekt denna månaden när vi inte festar, haha.
Julia och Sofie åkte hem någon gång vid halv 12 tiden men jag stannade över natt. Vaken ett bra tag och hade våra fina samtal som alltid. Ida bäst♥
Vaknade en aning sent idag. Klockan 1. Inte okej, kommer då inte lyckas somna bra tid i kväll..
Stannade hos Ida hela dagen haha, tiden bara flög iväg och jag orkade aldrig åka hem. Trivs där så bra :) Spelade Alias med Reneé och Niklas, skit roligt! Seger till Ida och mig. Såklart ;)

bara depp och ledsen nu för att det är söndag och skola i mon. Ta mig till helg redan nu.. :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0