270111 - snart kör vi igen

Om livet hade varit som jag ville nu så hade jag varit i Egypten precis i denna stund. Ida och jag fick ett ryck igår att vi skulle boka en resa och åka med Sofie och Natali dit i morse. Allt var klart från föräldrarna oså men det var så otroligt billiga resor att de gick åt jätte snabbt. Så vi missade dom :/ Men vi sa det att vi bokar en kanon resa lite närmare studenten och åker då, då man verkligen kan släppa allt och bara njuta :)
Men skulle verkligen vara så perfekt att komma bort nu.. Så Ida och jag ska beställa en spa weekend till helgen (: mysigt!

Dagen har gått snabbt. Var i Eksjö efter skolan med Ida & Alice :) Så nu har vi fixat biljetter till Daniel Adams Ray den 5 februari!! Wohoo, as taggad ;D
Jag och mamma köpte hem egengjort sallad som man köper på konsum! Så himla gott :) men gud så mätt.. måste decka i sängen bara för det nu..

Och söta Jessica fyller år idag :) Grattis tjuuuusiga du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0