220111 - hjälpande hand

Kom just innanför dörren. Tog mig en promenad till Farmor & Farfar innan i dag. De ville ha hjälp med sin ved, så jag har lassat ett stort lass ved idag. Alltid trevligt och hjälpa till lite och tjäna en slant :)
Stannade kvar och pratde en stund och la pussel med hjälp av både farmor och farfar. Gick sedan hem också och fick möte av mammsen. Otroligt bra väder att vara ute och gå i idag. Solen sken jätte fint innan på dagen och bra musik i lurarna.

Var riktigt skönt att bara vara hemma igår. Var super trött så hade inte orkat något annat.. Spenderade min kväll framför TV:n och sen filmen 40 year-old virgin! En kväll per helg är lite lagom att bara va hemma tycker jag, haha. Klarar inte av två, blir så rastlös.
Så fick erbjudande om att komma hem till Ida för kvällen, nappade direkt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0