2011

Nytt år med nya möjligheter! Detta år kommer bli fantastiskt känner jag på mig! Mycket som ska hända :)

Nyårsafton hade jag la kul! Ångrar inte att jag åkte in, inte blivit sjukare än i alla fall. Faktiskt bättre :) så skönt. Började i alla fall kvällen hemma hos Elin med några tjejer. Käkade god mat, spelade spel och dansade! De flesta av oss drog till statt senare på kvällen med ännu mer dans och drinkar!
Tog oss ur till ett väldigt blött torg vid 12 slaget också. Sa lite gott nytt år och sprang in dyngsura för att fortsätta dansa!

Efter stängningsdags började vi vandra oss mot Andreas hus där vi sen sov! Somnade la runt halv 7 och blev väckt 11. Var hemma i Askeryd någon gång vid halv tre :) sängen ungefär hela dan sen, trött hehe.

Tog inte mycket bilder men ka bjuda på de jag tog :)




Söta Sabina!


nåja lite..

Sen för typ första gången ska jag faktiskt ha ett nyårslöfte! Anger aldrig några annars men kan jue försöka nu. Har bestämt att 2011 ska jag bli mer hälsosam och inte äta godis och för mycket onyttigheter! Kan jue säga så, så får vi se hur det går ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0