130111 - Torsdag

Var visst ett par dagar sen. Men tror ni överlever va? Fast jag vet jue att ni sååå gärna vill veta vad som hänt i mitt liv så jag ska vara snäll och berätta ;) hehehe

Det jag var på hos Jessica i lördags var super trevligt :) Köpte ett sminkborttaging för ögonen. Dyrt men hur bra som helst! Och vi bestämde visst att jag skulle ha en likadan träff :o Haha så min tur inom en snar framtid, tror dock jag ska höra om tiden kan ändras..
Sen har det varit en hel del träning, höhö får se hur ofta jag är så duktig! Tisdags sov jag även hos Alice, längesen sen sist så var hur mys som helst (:
Idag var jag uppe med tuppen, klev upp ur sängen, käkade lite frukost och drog mig in till Tranås halv 7 i morse där jag och Sofie simmade i 45 min. Duktiga tjejer minsann hihi! Skulle vara skönt och få lite rutin på det och göra det någon gång ibland..
Sen hade jag lång dag i skolan med mycket håltimma som varje torsdag. Så jag och några tjejer drog oss till Gotteriet för lite lunch :)
Och faktiskt en kul Digitalt skapande lektion idag, fick reda på mitt prov. Oväntat och roligt resultat :) Sen håller vi på att klippa ihop filmer som är först en bild på sig själv som övergår till en annan sen. Jag gjorde mig som övergår till Ida. Blev ruggit lika ;) tvillingar för fän!!

jag är fått en hemskt äcklig knöl bakom örat precis vid mitt hål för öronhänget längre upp. Ser hur snusk ut som helst och jag jätte ont :( mamma är livrädd att jag ska dö och vill skicka mig till en läkare haha. lilla mamma..

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hade precis likadant är typ varklumpar blir typ när man bytert örhänge och grejs ass... sitter där roch bli bara värre jag fick ta ut mitt ch låta det växa igen typ

2011-01-17 @ 22:50:07
URL: http://sannehansen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0