Friluftsdag

Daniel Adams Ray var galet bra! Det jag såg haha. Lätt i Tranås med alltså :) hihi
Tisdag idag med frilufsdag. Hade vandring och skulle sen spela badminton. Gick lite tidigare och åkte och tränade med Elin, Martina, Alice och Ida istället :) slappt pass men det räckte för jag har sjuk träningsvärk efter helgen och boxpasset på idrotten haha.
Hemma tidigt idag, men inte gjort någon nytta..eller jo jobbar på praktikplats men får inget svar.. så får la försöka i mon igen. Verkligen ingen energi till det!
Jag gjorde mig en smoothie och la mig i sängen med Andra Avenyn hihi. gos
Hört att man ska träna bort träningsvärk, så det ska jag ge mig på nu!

fint med sovmorgon i mon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0