170211

Lovet flyter på och går alldeles för fort tyvärr. Men jag trivs, inte öppnat en enda läxbok.
Istället har jag njutit av att vara ledig. Lördagen blev inte som jag ville. Var hemma den kvällen också och hade mega tråkigt. I söndags testade jag och Ida poweryoga för första gången. Halv svårt med allt i början men vi har bestämt att vi ska köra varje söndag nu framöver så vi kommer bli grymma. Och viga hehehehe.
Efteråt sov jag hos henne till måndag. Vid 4 befann vi oss i Aneby och sa hejdå till Sara tillsammans med några. Ungen har turen att få åka till Thailand i 2 veckor :( Ganska avis! Vi åt först en pizza och sen fortsatte vi med lite säng häng hemma hos Sara med snack :)
Tisdagen är inte ens värd att nämna, var bara hemma och gjorde inget typ.
Igår, onsdag tog jag min bästa vän i hand och åkte till Jönköping för lite shopping. Otroligt nog så shoppade jag inte alls mycket. En poweryoga DVD, en sjal och en foudition. Inte likt mig där, men fett bra!
Vi hade lite funderingar på att stanna kvar och göra en utgång där men ne vi åkte hem till Ida istället och gjorde oss labomba och drack lite vin. Dansade runt och ah njöt av varanns sällskap <3

För en gång skulle lyckades jag sova till 12 idag! Överlycklig hehe. Mellan 8 och halv 10 har varit den vanlig tiden på detta lov annars..
Ikväll drar jag till vännen Alice och sover där :) Vi ska tillsammans med Ida testa på Zumba som alla säger är så fantastiskt. Vi får la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0