12 februari va?

Sportlovet har börjat. Ärligt talat känns inte det ens. Känns som vi ska tillbaka till skolan på måndag. Men tack och lov ska vi inte det!
Min början på sportlovet var inte överkul. Skulle åkt till Jönköping och träffat Mattias men jag hade jätte ont i huvudet och himlans trött så kände mig inte som något roligt sällskap. Istället somnade jag jätte tidigt. Vilket ledde till att jag vaknade klockan åtta i morse. ÅTTA PÅ EN LÖRDAG? borde inte va tillåtet. Kunde i alla fall inte somna om så fördrivit tiden med lite spel och film. Ingen huvudvärk nu i alla fall så kanske bra att somna tidigt. Käkade frukost för en liten stund sen och tänker på hur man kan spendera kvällen. Inte hemma i alla fall.

Tror jag ska vara en duktig flicka och överraska mamma med att städat tills hon kommer hem. Så får det bli!


fina tider - saknade tider...

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar på din kommentar:



Naaaw, tack (A)

Miss u 2 (L)

2011-02-13 @ 21:55:20
URL: http://carolinegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0