010211 - 20 dagar

Man blir jue både arg och glad på samma gång. Gick här hemma och tänkte: Åhh vad jobbigt att plugga till religionen, orkar inte.
Men tänkte ändå sätta igång nu. Jahaja jag har glömt blocket i skolan. Tänkte i skolan att jag behöver jue bara ta boken nu, för blocket har jag jue redan hemma. Då tänkte jag inte på att jag tagit med det till skolan i morse och lagt det i mitt skåp. Faaan var min första tanke, nu får jag panikplugga i mon som vanligt. Min andra var, yees nu har jag något att skylla på för att inte plugga :D haha
Men får la ta boken i dag och anteckningarna i mon..

Annars hade jag bara en lektion på typ 30 minuter idag. Behövde inte redovisa nationella. Kände att Sabina, Jessica och Filip satte rippan högt så måste kanske fixa min lite, hehe.
Religionen var inställd. Man kan jue hoppas på att hon skulle gått igenom något jätte viktigt i dag till provet så hon säger att vi inte kan ha provet på torsdag. Men det är jue bara drömmar.
Fick lite UF gjort, hade utvecklingssamtal, sen äntligen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0