Upptaderingsdags!

Exakt en vecka sen jag upptaderade sist, kanske dags igen nu då? Tyckte Anna i alla fall så hon hade nåt att läsa på jobbet ;)
Förra fredagkvällen med klassen var trevlig, men kan känna att det blev lite för mycket av det goda. Hade en skit lördag på dagen med att vara bakis och känna att jag inte vill dricka på ett tag. Just det jag skulle visst festa på lördagkvällen med, wohoo! Fast mådde bättre framåt kvällen och laddade om partyhumöret. Åkte till Alice framåt 3 och fixade mig där med henne. Lite efter 5 åkte vi mot Jönköping tillsammans med Jessica, Sara och Olivia också. Framme i Jönköping byter vi lite bussar och har oss och åker sedan till Anna i Huskvarna och börjar förfesten där! Trevlig kväll rakt igenom tycker jag, vi fortsatte mot Sliver sedan och dansade loss där i några timmar. Nöjda tjejer vandrar där i från lite tidigare för att käka lite på Donken. Avslutar kvällen med att sova hos Anna i hennes lägenhet med henne, Alice och Olivia.
Söndagen var det bakis häng för fullt, pizza och tecknad film stod på schemat (Y) Nöjd med helgen går vi inte på ny vecka.

Måndagen var inget speciellt, ännu en dag vi inte fick göra tentan bara. Men det fick vi på tisdagen däremot, inte nöjd med min presentation dock men men..
Jag, Johanna och Simme tänkte dra och träna på tisdagen men det var så mycket folk så vi gick hem och käkade hos Simme istället. Och jag och Johanna städade hans sjukt stökiga lägenhet haha snälla tjejer ;)
Efter lite mat i magen och städningen mötte jag upp Anna och hade en trevlig kväll hos henne i hennes lägenhet, gick på en promenad och lite film oså. Somnade in på hennes soffa sen :)
Skola på onsdag, bara sitta och lyssna på alla presentationer som inte gjort dagen innan, duktiga! Åker hem omkring 2 för att bara hem och packa om väskan sen åker jag tillbaka till Jönköping. Kvällen spenderades tillsammans med delar från min klass :) Började med förfest hos Simme och sedan vandra vi oss utåt. Och ännu en gång lyckades vi få en lyckas klassfest!
Även denna natten sov jag i Jönköping hos Simme. Det var jag, Magda, Simme, Johan och Frida i en liten etta, jaa trångt men blev några timmars sömn i alla fall! Dagen därpå kör vi en favorit i repris och jag, Magda, Simme och Johan sitter halva dagen och snackar och sitter och velar och kan inte komma fram till vem som ska ut och köpa mat haha. Magda och jag är kvar där typ hela dagen, vid sex går jag och mötter upp Anna på hennes jobb och vi beger oss mot Coop för att inhandla lite mat. Vi lagar trerätters lite så här en torsdagkväll och strundar i att vi är fattiga studenter ;) hehe. Ännu en trevlig kväll med Anna och hennes sambo och jag somnar även denna kväll i Annas soffa haha. Idag, fredag så började Anna jobba halv 10 så jag har varit ensam här hela dagen. Lekt lite vuxen och drömt mig bort om att det varit min egna lägenhet. Åh♥
Sitter här nu nyduschad och ska snart sminka mig för i kväll blir det bio, Svensson, Svensson - i nöd och lust med mina vänner Magda och Simme som omväxling ;)
Sen sover jag här i Jönköping en natt till haha. Så inte sovit hemma från Tisdag till Lördag. Men i mon ska jag fasen hem! Men kan säga att jag haft en mycket bra vecka! Tackar alla fina som tänker på denna landet bonne och öppnar era hem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0