Jullov, för fint!

Nu har jag jullov, fick det igår, inte helt fel! Sista tentan gick inte bra men ah är la bara att hoppas på det bästa.. Orkar inte tänka på den på lovet i alla fall.. Eftersom vi inte har så länge är det lika bra att försöka njuta. Börjar redan 2 januari igen haha knappt man hunnit nyktra till då..
Sen vet jag inte om det blir så mycket ledigt precis, ska jobba en hel del. Men det är bara fint med extra pengar.

Vaknade omkring 10 idag men jag har inte riktigt kommit ur sängen än haha. Men blir snart dags, ska dra mig mot Aneby ungefär vid 1 och träna sen åker jag mot Jönköping och spenderar min kväll och natt där! Lite julfirande med några från klassen väntas, vi tänkte bowla och käka lite god mat och senare i kväll blir det eventuellt utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0