Gott nytt år!!

Ligger i min säng helt utslagen haha. Sovit jätte dåligt i natt och jobbat hela dagen, 9-18. På jobbet har jag bara suttit två timmar i kassan på hela den tiden och resten har jag plockat varor, något klena jag inte är så van vid längre med tanke på att jag jobbat kväll det mesta senaste tiden. Men har ändå gått bra, har en lugn hemmakväll här hemma nu så får chans att vila upp mig. Så jag klarar att fira in det nya året i mon ;) helt sjuuukt vad detta år gått fort.. Ska i alla fira in det i Borås av alla ställen haha. Har en klasskompis som bor där, Johanna heter hon. Jag och Simon ska dit och fira med hennes vänner och käka lite middag, umgås och hålla oss till hemmafest :) blir nog jätte bra!
Åker hemifrån redan vid halv två i mon och med lite byten och sånt ska vi vara framme i Borås omkring fem..
Så förmodligen sista gången jag skriver i år.
Önskar alla ett gott nytt år ;D ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0