28 december glad tjej

Har haft en ledig dag i dag efter att jobbat tre dagar i rad. Igår efter jobbet åkte jag in till Jönköping och färgade håret hos min frisör Anna, nöjd som alltid när hon har ett finger med i spelet. Efteråt åkte vi och hanlade mat som vi sen lagade och smaskade i oss, sjukt gott!
Sov där i natt och vaknade upp där själv för Anna var på jobbet. Någon timme senare kom mamma och hämtade mig så tog vi oss en shoppingrunda på a6 och HERREGUD vad folk.. Folk är jue som galna när det är rea. Men jag hittade mig lite, en blus och en tröja och lite annan småskit. Och det finaste inköpet, en iPone4 :D Sjukt nöjd, på tiden kände jag :) Om någon anna är sugen kan jag verkligen rekommendera Telia butiken på a6. Prata med William, skit trevlig och hjälpte mig med allt för att komma igång. Bra servic, gillar vi (y)

I morgon har jag mig en ledig dag till, ska försöka ta mig in till Aneby och träna och sola o lite så. På kvällen åker jag till Tranås för att avnjuta en julklappsmiddag med min fina vän Alice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0