19

Det blev ingen bio i kväll, jag blev inte jätte imponerad av ettan jag såg i går och de andra hade ingen lust längre, de kände att de behövde plugga på tentan som är i morgon. Något jag också behöver men det går si sådär. Sitter här med alla papper och böcker nu ska snaaart ta tag i det ordentligt.
Mycket trevligare och sitta här och drömma sig bort.. Helt sjukt men om lite mer än en månad så drar jag till Barcelona ;D
Snackade ihop oss några i klassen och typ två dagar senare hade vi bokat resan, ska bli så jäkla kul!
Och se bara vår lägenhet..





Fattar ni att jag längtar!!!??? :D

fett värt att leva som en fattig student ett tag för detta!

nu får drömmandet ta slut, nu plugg! Sista tentan för i år i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0