18

Tycker jag säger det varje gång jag väl skriver men såå sant, jag är verkligen sämst på att upptadera. Men det är full rulle hela tiden så finner inte riktigt någon tid och ork haha. Har i alla fall haft en riktigt bra helg tillsammans med fina vänner!
I fredags var jag 0 % taggad på att gå ut men Maggie lyckades övertala mig så blev en party night i Jönköping och jag hade riktigt kul!
Maggie sov hos mig sen till lördagen, riktigt mysigt! Nästa dag degade vi bara i sägen med OTH och pytte lite plugg. Mot kvällen trotsar vi ovädret och åkte in till Tranås till Alice. Där bjuds det på god tacos och Millenium maraton, i alla fall två filmer sen bar det hemåt i det hemska vädret, 50 km/h hela vägen typ, wohoo!
Denna söndag tänkte jag ha fetaste pluggdagen. Gått sådär med det faktiskt.. fått lite plugg gjort men nja känns icke bra detta. Men har i morgon på mig med, då ska jag plugga med Frida och Johanna efter skolan :) sen på kvällen blir det bio! Vi ska se Sherlock Holmes 2 och jag som inte ens sett ettan sitter här nu och försöker titta så jag fattar nåt i mon ;)
Ska fortsätta med det nu så skriver jag någon dag i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0