Vad hände?

Flitig bloggar under sommaren?? eh nej. Har faktiskt loggat in flera gånger och tänkt skriva men nej har loggat ut lika snabbt. Kan känna att jag inte har så mycket att berätta. Om åtta dagar börjar jag skola igen, sommaren är slut och det är dags att komma in i verkligheten. Jag är noll taggad på att börja skolan. Vet inte alls vad jag vill och allt är bara jobbigt. Sen att sommaren är över känns jue skit. Kan fråga mig vad fasen har jag gjort? Klart jag gjort saker men detta året har då inte slagit sommaren 2010, fyfasen vad bra det var!
En sak jag gjort är i alla fall att jag har jobbat. I massor. Vilket jag tycker har varit väldigt kul, trivs skit bra. Kan vara en anledning till att jag inte vill börja skolan, vill vara kvar där.
Sen har jag jue självklart varit i Turkiet också, precis i början av sommaren, sist jag skrev faktiskt haha. Jag tänkte skriva redan när jag kom hem och berätta om allt i detalj så jag själv kunde gå tillbaka och minnas allt men ah nu har jag typ glömt det. Nä så illa är det inte, den resan kommer jag då alltid minnas! Både positivt och negativt.

Inget annat på hjärtat just nu, kanske blir bättre på att blogga, kanske inte. Ni märker.



är jue föresten mörkhårig nu också, hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0