Fredag 190811

Klockan är bara två och jag har fått ut rätt mycket av dagen redan, blir la så när man inte sover till 12 hehe. Har i alla fall kört två tvättmaskiner, två diskmaskiner och varit ute på en 6 km lång powerwalk i regnet, uppfriskande!
Var jue i Ullared igår, fick tag i det mest jag letade efter, och lite till hehe. Dock tyckte jag inte att det fanns så mycket kläder :/ så jag funderar på att dra till Jönköping någon dag nästa vecka, man vill jue gärna ha lite nya fina kläder inför nya skolan. När man gick där bland heminredningen så blev man så sugen att flytta hemifrån, få inreda precis som man vill och göra fint. Åhh! får se när det blir..

Köpte säsong 6 av OTH igår så i detta väder känns det perfekt att slå på ett avsnitt med en kopp te och mysa!
Ikväll drar jag mig till Sebastian och glor film, fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0