Stunder som får mig att le

Tack gode gud för att denna dag snart är över. Haft ont i magen hela dagen, trött och allämnt irriterad på allt! Känner mig små depp så då tog jag och kollade på lite bilder som fick mig att le :)


Första gången Ida och jag var på Centrum tillsammans!

Hotellet i Eksjö med Ida, Olivia och Jessica! Lite förkrök hemma hos mig ;)

Sannes sjukt lyckade maskerad då jag var ängel! Rolig kväll allt

Frugan och jag ät en romantisk middag på Golden en gång

En bild från Öland som man får ett gulligt pirr i magen av :$ hihih fina Johanna och Jessica! Glädje

En annan bild från Öland som man inte kan bli annat än glad av!

Mysfrugan och jag vid Böda

Minst sagt galen kväll tillsammans med Sofie och Ida! Vill man ha tillbaka

Ullared med HP och jag träffa kändizz! Morgan♥ Kul att det börjat igen btw

Alla fina stunder med min bästa vän som jag saknar <3

Många mer bilder som gör mg glad, men nu orkar jag icke mer! Godnatt med er :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

och nya bilder blire =)

2010-09-08 @ 12:12:41
URL: http://sannehansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0