Festligt

Helgen har varit festlig! Fredagen, Parken, Ola. Fick godkänt men inte mer än så. Trevlig förfest hos Martina med snygga brudar sen på parken var det nästan inget folk, det var i stället den härliga energin från Ola som gjorde det bra ;) Och inte glömma all dans! Efter att jag skjutsat hem Sofie, Jennifer och Ida åkte Jessica jag hem till henne och kolla på film. hehe Pippi! Somnade omkring tre och klev upp halv 10 för att börja fixa sig för en tripp till Jönköping. Yaa, jag är väldigt mycket fattigare men lite kläder rikare! Skjutsade bara hem Jessica och Alice vid 7 tiden sen drog jag vidare till Sofie och Jennifer. Duschade och fixade mig tillsammans med dom sen var vi + Matilda och Ida på't igen och åkte för andra gången den dagen till Jönköping. Lite förkrök på Tusen och en natt sen vidare till centrum ;) Günter var där. Mycket roligt kväll säger jag!

Fredag:

Snygga Ida



Kameran var inte med inne på parken..

Lördagen:



sjukt god




Idag är jag rätt sleten men varit och firat farfar i alla fall! :)

Jag och födelsedagsbarnet!

Jag tillsammans med farmor och hennes syster Siv!

Nu ska jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0