Fullt upp i helgen

Hej där! Ska försöka mig på ett långt inlägg. Inte skrivit på hela helgen. Inte haft tid.

I alla fall. I fredags var det jue som sagt Hoffmaestro på scen i Tranås! Började kvällen hemma hos fina Ida. Tillsammans med Ryrhagen. Med lite alkohol i kroppen var vi alla glada och spelade ölspelet, sjöng och dansade! Tur att man kan konsten att bjuda på sig själv också :) mm milf.
Åkte in runt 9-10 tiden och inväntade gudarna. Underbart! Verkligen saknat att skaka loss till dom. Bäst!
Hade en riktigt rolig kväll :)





Bild som Sanne tagit :) I och för sig från Eksjö statsfest men tyckte den var snygg!



Som sagt en mycket bra fredag som jag gärna skulle vilja ha tillbaka! På kvällen kom min snälla mamma och hämtade oss. Skönt att komma hem och sova i sin egna sov. Lördagen på dagen gjorde jag inte så mycket, städade och lite. På kvällen var jag mobbad och hade inget att göra så åkte hem till Madde på lite fest :)










Även det var en trevlig kväll :)

Söndag steg jag upp tidigt och åkte till Eksjö och Ränneslätt med Ida :) SNYGGA SUMPOR (Y)



Gummistövlar var fint att ha. Och springa i


Det var jue då min bror som tävlade. Fick ingen jätte bra bild på han för att det gick så snabbt menmen :p

Ida följde sedan med mig hem, vi käkade pizza och kollade på snuskfilm<3 Hon söööv även här och vid halv 5 tiden gick vi upp och började fixa oss, klockan 6 var vi i Aneby och gick på bussen till ULLARED :D ganska mycket folk, men hittade en del saker :) Bland annat en bok som heter "Trasig" som jag ska läsa nu. Ungefär så jag känner mig just nu.

Men i morgon taggar vi för friluftsdag (Y) inte då 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0