Trevlig kväll hos Jennifer!

Jag klarade att stressa mig till Sofie till klockan halv sex. När Ida också kommit drog vi iväg och körde lite fel här och där men var i alla fall framme hos Jennifer ungefär vid 7. Och jag erkänner..blev helt kär i hennes hus! Så himla mysigt, tror hon ville charma oss lite för tända ljus i heela huset (a) Vi kom igång med att laga maten ganska så direkt. Tacos stod det på matsedel, riktigt gott. Mysigt att laga mat så med finfina vänner!
Vi fortsatte på övervåningen med lite förfest med bra musik och härligt snack! Senare hade vi en väääldigt rolig bilresa in till Linköping! Stackars mamma Eva :) hihi. Väl där så gick vi först till Pitch Black, men var typ bara där och vände och istället fortsatte vi till Platå! En klart godkänd kväll, men inget slår Jönköping ;) haha
Tack för kvällen tjejer, ni är så himla gosiga<3

Idag var vi rätt sega. Skulle egentligen stannat en kväll till för lite film mys med några killkompisar till Jennifer men blev icke så åkte hemåt. Nu är jag i alla fall hemma och det ser ut som det blir så hela kväll trots att jag är sugen på att göra något!








Fin kväll!

nu fick pappa just damp så bara för att jävlas ska jag sitta ännu mer vid datan! mohahah

Ha en trevlig lördagkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0