glider

Hej allihopa ;D ni har förökat er! Riktigt trevligt :) Välkommna, hoppas ni stannar ;) haha

Dagen har varit rätt slapp. Som alla andra dagar som 3:a hehe. Men jag klagar verkligen inte. Trots att vi inte gör mycket krävande är jag trött HELA tiden. Lär nog sova lite middag om en stund..
Ialla fall idag i skolan hade vi de olika partien som varit och pratat med oss förra veckan samlade tillsammans och skulle föra en debatt. Väldigt intressant faktiskt! Haha och riktigt se när den ena politikern sa något som någon annan inte gillade och de skulle upp med handen fort som tusen och såg ut som de skulle spricka om de inte fick säga sin sak med en gång x) Blev kanske lite klokare på mitt val och tror jag vet vad jag ska rösta på. KRYSSA CARLSSON (Y) haha

Fick ett ryck när jag kom hem och städade upp på mitt rum. Bra ryck, behöver fler av såna. Därför tycker jag förtjänar en riktig mysdag! Som sagt riktigt trött ;)

skriver kanske sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0