Företagsekonomi
Alice skulle till Linköping tidigt idag, så jag bad bara henne väcka mig lite innan hon skulle åka så åkte jag då med. Skulle möta upp ida vid skolan halv tio, jag kommer visst lite sent och ringer då till henne. "Sööööver du skriker jag i telefonen". Jävla Erikjävel får jag till svar! Haha han skulle tydligen väckt henne men sket i det. Bröder ;) Men 10 minuter senare var hon i skolan och vi kunde hämta företagsekonomin. Den har jag rejäl ångest över nu. Inte börjat plugga och kan inget. Fattar inget heller för den delen.
Borde ta tag i det nu men är så otroligt seg, råkade somna innan och blir helt död av det. Men nu kan jag inte skjuta på det längre :( Ska bara få i mig lite mat sen börjar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0