240910 - väntan snart över

Whopido redan hemma, känns super skönt :D Bara företagsekonomi och digitalt skapande idag. Blev klar med kapitel 12 och nästan 13 där. Digitalt skapande gjorde jag klart en slags spegelbild och sen skulle han hjälpa mig med något med höst skifte. Det är nu det är höst på riktigt och då skulle vi skapa någon slags bild med det. Han fråga mig vad jag tänker på när jag tänker på höst. Kyla svarar jag. Då ber han mig söka på det på google och bilder. När jag gör det kommer det upp nakna/halv nakna tjejer över hela sidan! Haha dör av skratt både han och jag. En aning generande.
Efter skolan tog ja ut lite pengar och solade lite för ikväll. Då blir det Hoffmaestro :D som vi väntat och nu är dom plats på scen igen så man kan skrika sig hes till de underbara låtarna!
Men om jag ska orka kvällen måste jag sova lite. Gör mitt favorittips för att lyckas somna. Sätta på Ullared.

TREVLIG HELG :D


bild från förra gången jag såg hoffmaestro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0