Inväntar Ida

Blev en kväll i Eksjö igår med Natali, Sofie och Ida :) Verken Ida eller jag drack, var inte sugen på alkohol faktiskt.. Drack redbull istället ;) haha.
Vi åkte därifrån runt 1 tror jag, hämtade Erik i Tranås och lite sen åkte vi hem, var hos Ida omkring 2. Sov och pratade i sömnen där sen! Hon skulle till Linköping och köpa skor med milfen så jag åkte hem tidigt!
Och nu sitter jag och väntar på tösen :) saknar henne för mycket så jag tvingar hit henne, haha. Vi drar förmodligen till Eksjö i kväll igen på filmmys hos Crille med honom och Viktor! Sen sover Ida hos mig och taggar skola i mön!

 



fasen så snygga!

Kommentarer
Postat av: Fetisen

Rawr min fina festis fjäskis ;)

2010-10-26 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0