Min helg

Nu tänkte jag ta och berätta om min helg! Fredag, hade bara två lektioner. Slutade redan vid halv 11. Vid 11.45 tog jag, Ida, Julia och Jessica tåget till Linköping :) Det stod SHOPPING med stora bokstäver på schemat! Började med ett måste i Linöping. Subway♥ Mätt och go gick vi till första butiken och jag handlade självklart massa redan där ;) haha. Ett par svart byxor, skjorta, vit blus med spets vid axlara, en skön tröja och ett par öronhängen! Sen köpte jag bara ett par skor till. Och guud så nöjd! As snygga och skit sköna. Letat ihjäl mig efter ett par med kilklack. Gjorde ett riktigt kap på dom också. Kostade egentligen 399 men behöve bara betala 240! Nöjd.

Framåt halv 5 drar vi oss hemåt mot Tranås.. Jag följer med Ida till mitt andra hem, haha. Vi fixar oss och drar sedan vidare till Sabina och resten av de snygga brudarna för förfest!! Ölspelet i all ära spelades och vattenfall kom gång på gång.
Senare på kvällen drar vi vidare till Ida Nilsson på 18årsfest!
Halv 2 tar jag och min snefylle vän nattenbussen till Hestra och somnar gott i hennes sköna säng! Dagen efter pigg och gosig.








känner mig helt skrutt, så ska ta mig en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0