Tisdagar♥

Tisdagar är en dag jag verkligen gillar. Börjar 9.15 och slutar redan vid 12 :) Himlans skönt! Som jag brukar på tisdagar så har jag tränat på gymmet idag tillsammans med Sofie! Efteråt solade vi lite. Var så himla trött så trodde jag skulle somna där inne :p Kände mig så avslappnad och ah älskar att sola :)
Nu hemma har jag ätit lite god mat, legat i sängen och kollat runt på datan lite :) Tror jag ska sätta på "Ensam mamma söker" snart, missa i söndags för var jue i Eksjö.
Kan jag jue berätta om..Ida och jag åkt in till halv 10 ungefär, gick upp till Crille och Viktor och kollade på en film som hette "White Noise", en skräckfilm men inte speciellt läskig, däremot lite småskum. Vi tänkte dra efter den men fastnade på Harry Potter också (a) haha. Framåt halv 1 åkte vi alla fall hem, somnade runt 2 och upp vid halv 7..lagom trötta!

Resten av min kväll ser bra ut, bara slappa och inte plugga något ;) kalas bra!

Kommentarer
Postat av: apropå att:

hahaha du är skön du ;) du vill aldrig bli av med mig.. vilken tur att vi har ett liv iaf, känns bra

2010-10-26 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0