Taggar med städning

Hej där! Lördag idag. Om ni missat. Hade en super mysig kväll igår hemma hos Sofie med Ida och henne :) Vi kollade på Idol och åt massa flöt ;) Fredagsmys! dock får man ligga på hårdträning nu :s sjukt vad jag varit onyttig denna vecka..

Idag i alla fall blev jag väckt redan vid halv nio av att pappa körde med traktorn här ute.. Han gräver upp hela trädgården typ och såklart måste han göra det precis utanför mitt fönster just när jag ligger och sover. Lika bra att ta tummen ur röven och börja göra lite nytta när man ändå vaknat så tidigt.. Och det har jag minsann gjort. Mamma ska ha gäster i morgon och jag ska ha nattgäster så mammsen och jag har hjälpts åt att städa. Kanonis.
Känns gött nu när det är klart och man kan göra lite som man vill. Resten av dagen ska jag slappa si så där, träna och tagga inför kvällen :D Då kööör vi fest !! Ska bli super kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0