Rutten dag

Hemsk dag. Lite berg och dalbana här känner jag. Älskade dagen igår men hatar denna. Vårat UF blir bara fel. Vi har massa ideér men när vi väl ska utföra det är det något som sätter stopp för det. Men nu kanske det börjar lika något. Men väldigt stressigt är det. Paniken är stark hos mig och känner mig bara sur på allt.

Just nu sitter jag kvar i skolan och pillar lite med Religonen till i morgon. Går skit så gav upp det snabbt. Kunde vara ett bra tillfälle att jobba med UF också, men inte lätt att göra det själv. Eller skriva om något som man inte ens vet om man kan ha.
Jag ska träna halv sju och kändes onödigt att åka hem och sen tillbaka.. Men ska la inte sitta här hela tiden. Måste få i mig lite mat snart, sen tänkte jag gå ett varv på stan.

Otroligt tråkigt inlägg men ah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0