Mycket dåligt - Lite bra

Sitter själv i skolan och har håltimma. Några har engelska och några är på UF möte.. Min blogg är ett enda klagande och jag vet hur irriterande det är när andra bara klagar. Ändå gör jag det själv. Men allt suger nu. Så jag får klaga. Ringde just yttligare en av alla praktikplatser jag sökt. De vill tydligen se hur jag ser ut innan dom kan svara ja. Jaha? Så får la ta och åka in till Eksjö i dag med mamma. Jippi! Skulle bra gärna vilja skit i praktiken och bara vara hemma. Eller jag skulle till och med kunna vara kvar i skolan och jobba. Men om jag får nej där går det yttligare en dag. Och inget svar från andra praktikplats, fattar inte hur svårt det är att svara bara? :o

Fast jag har lite bra i mitt liv. Fick VG på psykologi provet jag hade förra veckan. Kul men överaskande! Jag har min mammas mysiga kramar och Idas axel. I morgon efter klockan halv 11 har jag lov! Så inte bara dåligt, visst? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0