Livets bergochbalbana!

Hejhopp! mitt liv suger och jag har ingen bloggork. Där an bloggtork ;) fan vad rolig jag är. Nämen om man ska vara lite seriös..skrev mitt första religions prov i dag. Tror det gick ganska bra :) Lyckades göra klart min insändare till svenskan, skickades in till Pappa Lasse nyss ;)
Annars då. Jo, har insett att man kan verkligen inte lita på folk. Hur mycket man än tycker om dom. Jag vill alltid tro gott om alla men det funkar inte alltid. Känd hos mina vänner för den som alltid säger: Hon är säkert snäll! Men när en som man tror är en kompis sparkar en i magen vill man inte säga "Hon är säkert snäll".. Fast jag känner mig själv, ska inte lura någon. Om några dagar så kommer jag inte vara sur om detta längre. Då kommer jag säga att dom är söta.. som sagt mitt liv suger ;)

Men i morgon ska alla jävelskaper bortbort! Då ska jag festa som aldrig förr!! :D Sista kvällen på länge har vi visst sagt :) hehe. kommer bli super! 


tackar Gud för de fina vännerna jag har. Där har vi bland annat Ida. En äkta kåmpiz det!
Och för jävla snygg ;)

Kommentarer
Postat av: festisen no1

JAG ÄLSKAR DIG! stå upp för dig, låt inte en sån trampa ner på dig, du får alltid komma till mig, lite därför jag finns you know. LOVAR är en axel till ALLA som behöver det... typ iaf! Du är fin & världsbäst vi kommer få kalasers imorgon peppa inte deppa!! :D nästan så jag ser lite tuff ut på bilden och lite ful men vafan ärssss! emmaarfin.com

2010-10-14 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0