Lång dag med bra innehåll

Lång dag i dag. Upp och hoppa vid 5 i morse. Det var jobbigt efter helgens bravader. Tog emot i ögonen och hade bra gärna velat ligga kvar i min säng. Företagsekonomi på morgonen, ganska ofokuserad lektion. Sen svenska, även där samma sak. Orientering på Idrotten. Klarade pressen trots att vi missa en lektion förra veckan (Y) höhö. Hål då man åt kanelbulle :) Om ni missat är det kanelbullens dag :D Gott säger jag. Jobbade lite med UF. Går lite segt men snart är vi på G ;) Sista lektionen var Information och layout. Grejade med CV som jag ska skicka iväg till praktiken. Vet inte vart jag ska vara och känner paniken.
Tog bussen sen in till Eksjö och mötte upp mamma. Och gjorde ett nytt försök på Elgiganten! ÄNTLIGEN var mysiga Magnus där. Självklart vill ha mig där på helgerna sa han :) Hans peppord gjorde min dag!

Och efter att jag kommit hem har jag varit förjävla lat. Ätit pannkakor och legat i sängen. Träningen hoppar jag idag och kör hårt på gymmet i morgon. Men sprang jue i skogen faktiskt (a) hihi

Nu ska jag bädda ner mig med mysig film :) Godnatt fox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0