Äntligen praktik

Wiie, nu är jag glad istället! Har ordnat praktik på Klädhuset i Eksjö :) De säljer typ Vero moda kläder och massa andra märkes kläder! Tråkigt att vara 5 veckor på samma ställe kanske, men jag orkar verkligen inte fixa en till. Har ingen tid heller för den delen.. Men blir nog bra :)
Hade prov i Digitalt skapande i dag. Gick nog ganska bra, får vi hoppas! Och alla som var på provet fick ledigt från lektionen i morgon ;) GÖTT! Däremot känns det onödigt att åka in för bara en lektion på en timme drygt.. Men får la se till att jobba lite UF.
Men är inte bara glad. Jäkligt irriterad också. Jag kan inte starta upp mitt internet när jag trycker på den ikonen. Men fattar inte felet för jag är jue uppkopplad och kan vara inne på både msn och Sportify. Men kom på att jag kunde gå in på Safari, men vill jue inte ha det hela tiden, så detta måste fixas!
Kvällen ser pluggfri ut. (Som resten av denna vecka) Ska ligga i sängen och kolla alla program jag missat i veckan. Sveriges skönaste familjer, Bonde söker fru och Kungarna av Tlylösand! Jag har min kväll klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0