3o 0kt

Nu har jag lov. Men känns inget speciellt faktiskt.. Brukar alltid längta som en tok men ah. Kanske inte ser det som ett lov bara för att vi måste åka till skolan och jobba så mycket med UF!
Lovet firades i alla fall in med fest i Linköping :) Eller jag var nykter och körde. Fyfan det ska jag aldrig mer göra, haha. Nä fy inget lyckat! Men mina festisar är i alla fall finast <3
Började kvällen hos Sofie, hon hade sin kusin och hennes kompis från Stockholm på besök.. Senare drog vi vidare till Linköping. Tog väldigt lång tid innan vi kom dit, för att alla ville stanna 4556245 gånger ;) haha. Framme i Linköping drog vi till Pitch black, lite folk men Ida, jag och Sofie skakade lite rumpa i alla fall ;)
Efter lite händelser och skräcksinarier hamna vid på efterfest i Skenningen? haha
Nu har jag gett Linköping många chanser men nej, aldrig mer. Lyckas aldrig ha riktigt kul där!
Var hemma ungefär vid 4, jätte pigg. Så slog på en film och somnade till den!
Vi får se hur det går med mina planer för denna lördagkväll. Kan skriva sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0