101010 - sjuk natt.

Godmorgon! Har haft en sån sjuk natt. Igår efter att jag ätit tacos med familjen fick jag verkligen sprängande huvudvärk och det typ tryckte i bakhuvudet. Jag var tvungen att lägga mig ner ganska direkt och försöka glömma det genom att sova. Så jag somnar klockan 8 en lördagkväll? Det händer inte allt för ofta. Men självklart vaknade jag i natt vid typ halv 3 och var jätte pigg. Satte på en Wallander film och kollade på. Fortfarande ont i huvudet. Sen trycker det till något gräsligt känner jag och helt plötsligt får jag massa näsblod. Lyckas i alla fall somna runt 6 igen. Vaknar 11 igen med samma huvudvär. Vad är detta? :o

blir nog sängen ett tag till. Återkommer senare med ett inlägg om min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0