Svettig kväll

Äntligen har jag fått min första ordentliga sovmorgon på lovet! Vaknade halv 2 idag. Men rätt skönt när jag somnade omkring 5 i morse, haha. Kvällen var så himla rolig! Aldrig dansat så himla mycket. Det var hur mycket folk som helst som trängdes med en på dansgolvet så gissa om det var svettigt? Skit varmt var det, så när jag kom hem i morse ställde jag mig i duschen, haha.
Minst sagt galen kväll, och ikväll kör vi på samma sak om inte ännu mer galet ;) haha
Centrum gästades av Vanita, hon som var med i Lyxfällan för några veckor sen.. Seriöst en super härlig tjej! Alice och jag dansade WakaWaka med henne och fick kramar och allt haha! Hon hade verkligen ett leendeé hela tiden! :D





nu ska jag käka frukost/mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0