Skön helg

Tror knappt jag aldrig längtat efter en helg så mycket som jag gjort denna veckan. Praktiken är la njaa halv kul.. Tur att jag har Therese i alla fall :) hihi!
Efter praktiken igår, då jag fick helg åkte jag bara hem en snabbis och packade lite, sen ut i bilen igen och åkte till fina Ollis :) Jätte länge sen vi sågs så super mysigt! Även sötnosen Jessica kom till oss också. Vi kollade på Idol och myste med gott snacks. Tittade även på Cabaren från 2007 typ. Hahaha herregud! Tackar Gud för att man förändras i alla fall.. haha
Jessica åkte hem på kvällen men jag blev kvar över natten (a) Somnade ganska sent så tog en skön sovmorgon i dag. Åkte sen hem och mest tagit det lugnt. Tränat även också, varit dålig med det denna veckan..

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning lite. Ska till Ida i kväll, vi ska nog bara vara hemma och snacka och mysa :) vit helg jue.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0