Otursdag?

Denna dagen har inte varit bra. Om man försover sig så förstörs verkligen hela dagen. Precis vad jag gjorde, försov mig. Skulle träffa Johanna kvart över åtta i skolan men vaknade 40 minuter försent. Fick stressa iväg och när jag är på vägen så ser jag att skolbussen har glidit och står över hela vägen, fint att vänta där i 20 minuter innan jag kan åka iväg. Och under tiden så har Johanna missat sitt tåg och det nästa hon skulle ta var inställd på grund av snön. Jag går till skolan i väntan på henne och försöker få fram vårat arbete på min mejl men nänä självklart ska inte det gå. Gick inte att få igång det alls och efter en halvtimme där var jag tvungen att åka till Eksjö. Så åkte in ditt helt i onödan. Ska in i morgon med, till mer nytta hoppas jag men just nu är jag så himla trött på alla handelslärare och UF!
Var tvugen att dra mig mot Eksjö, skulle möta upp Therese kvart i 10 men såklart hamnar jag efter en lång kö efter en snöplog som kör 30 km/h typ. Missar tiden med henne och stackarn får stå och vänta, men hinner precis i tid tills jag börjar. Sen har dagen bara gått segt!
Så det jag försöker säga här är att jag hatar snö.

amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0